Jörgen Raymann en Ramon Beuk in nieuwe TUI campagne Suriname

jorgen raymann, ramon beuk, tui, suriname, paramaribo, switi suriname

Cabaretier Jörgen Raymann en chefkok Ramon Beuk zijn de eerste Surinaamse gezichten van een nieuwe TUI promotiecampagne. De Surinaamse Nederlanders hebben een serie filmpjes opgenomen die vanaf woensdag 8 november (20.00 uur) wekelijks te zien zijn op de Facebookpagina van de reisgigant. Een voorproefje vind je onderaan dit bericht.

Bucket-list

In de filmpjes werken Raymann en Beuk hun bucket-list af van dingen die je écht moet doen als je in Suriname op vakantie bent. Lekker eten op de markt in Paramaribo, de prachtige architectuur van de stad bekijken, het nachtleven proeven, fietsen door de koloniale plantages en varen door de immense jungle.

Reisaanbod

TUI heeft zijn reisaanbod naar Suriname vanaf april 2017 op meerdere facetten flink uitgebreid. De hotels, resorts en het aantal rondreizen werden flink opgeschroefd. Ook kan men de jungle van Suriname combineren met een strandvakantie op Curaçao.

BRONTravMagazine
DAGonline.nl is een uniek nieuwsplatform met het laatste nieuws uit Nederland, Suriname, Turkije, Marokko en de Nederlandse Antillen. Het idee is in 2016 geboren uit een passie voor het schrijven, affiniteit met de mensen uit deze landen en het missen van één centrale locatie waar het nieuws uit deze regio’s te vinden is. In 2017 zag DAGonline het levenslicht.

Opmerkingen